病房的48小時/陳榆

Share

因劇痛我走進了醫院的急症室,醫生很快發現我的紀錄,就把我送進專科病房。住了兩天,最大發現就是我不是最慘的病人。例如:左上角的王大叔原來已經做過六次手術,今次膽管再發現腫瘤,難得他堅持不做手術之餘仍能笑看風雲。

右上角來自澳門的鄭伯自五月已經出入醫院,終於等到做手術,三位顧問醫生在開刀前開宗明義講風險極高,可能返唔出手術室。

對面的年輕人已經五天不准進食,仍未能將塞滿腸臟的穢物排泄出來,每天見醫生第一句說是:「我幾時可以食嘢?」

至於左手邊鄰居是來自英國的朋友,八四年來港,一直從事法律工作,他是少有破紀錄自四月已經留在醫院的人,吃的已是瑪啡糖漿。由於電視長期守住翡翠台,所以他只能靠黐電腦打發時間。

右手邊的大叔第一次做化療,唔明半年前CT Scan都話肝無瘤,點解咁快就有粒粒?只不過是十分鐘車程,卻等了老婆兩個鐘頭,擔心老伴之餘,最後我替他打了一通電話,發現原來老婆還未出門口。

其實,我的鄰居位位都比自己辛苦,人就是這樣,總會覺得自己有病就想到天咁大,就是這種心態逼到D護士姐姐發癲。我突然發現護士點解會咁惡,因為佢地可以同一時間向護士講: 「(張床)可唔可以較低D?」 「我倒瀉嘢…」 「未俾藥我呀!」

其實,每個病人都會將自己的問題小事化大,只要有人搵佢傾計就可以疏導吓情緒。最慘就係那位英國朋友講,有次這裡的Chaplain Office派個女人來,發現他是天主教徒,就講:「最緊要就係知唔知你信乜…」唉,人地都就死,還要「糾正別人的信仰」,就算按你角度,佢真係信錯,都唔好攪到趕客吖。

如果,我係佢,我會煎兩條英國早餐腸俾佢做早餐,因為佢最憎食粥,點知醫院早餐餐餐都係肉碎粥。 我入了醫院後第二個發現,就是學阿Q將自己跟其他人比較後講:「我還是幸福的」,這種心態也是要不得的!這種踩低別人抬高自己,繼續係自已張床賤笑,不如聽吓別人的心聲,為他們禱告之餘,提醒自己的十架路只不過比他們長少少而已。

Share
total views