我騎呢但我不是厭世/陳榆

Share

ear Mable and Daniel: 多謝你們的問候呀!想不到你們會以為我在殉道。後來收到不少電話問:「咁即係點啫,你醫定唔醫啫?」重看個blog,發現自己原來很多沒有交待的地方,累大家擔心,實在不好意思。 首先,我從來沒有拒醫的意思,目前,我正等候瑪麗醫院的安排,一收到電話,

我就即刻入院做手術啦!為了養得肥肥白白上手術床俾人鋸,我已好努力將很多食物倒入個胃度!因為前排以為胃有事,所以唔敢食飯,結果暴瘦15磅,依家要努力養肥自己。 正正當我要奮起為主食七咁食之際,秘書姐姐有朝見我食麥記薯餅,就恐嚇我:「你重食薯餅!」吓,有cancer唔食得薯餅㗎咩!食晏重慘,買咗雞鴨飯加色,美術部姐姐問:「裡面D乜嚟㗎?」「雞同鴨囉!」「雞有激素,鴨有毒,通通唔食得!」

我開始懷疑D同事其實唔係為我好,事實係想食我D嘢! 為了得到專業意見,我已經約咗中醫了解戒口的清單,大家唔使再講我唔食得D乜啦!我唔信你哋㗎啦,你哋其實想食我D嘢就真!不過,講番轉頭,都係交代少少歷史好D。

我自細係藥煲一個,家父不嬲掛在口邊:「咁多仔,使得最多錢都係你!」所以,我自細已經好鐘意聞醫院的味道,一返醫院就有feel at home的感覺。大個重大劑,唔知點解,成日俾車撞,小學一次,大學一次,中神帶trip一次,全部都係撞左邊。

所以,識得我的都暗串:「同陳生坐車,千祈唔好坐佢左邊!」 不知你們有冇睇一套叫《不死劫》(Unbreakable)的電影。它是印度導演禮切沙也馬蘭(M. Night Shyamalan)在荷里活的第二部作品,講布斯韋利士(Bruce Willis)飾演的奇人不知為甚麼,所有意外都能逢凶化吉,原來冥冥中上帝揀選了這批人是有一個使命給他。

這就是你們提的召命吧!我時常在想:「上帝既然不要我給車撞死,那麼我會點死呢?」講真,當我知道我有癌症時,我終於明白這就是我的死法囉!所以,我嗰D分享係有少少背景的,但並不代表我厭世㗎! 我總覺得上帝係好幽默的,我成日響度問:「楊醫成日講《傳道書》裡頭所說的『份』(portion)對我來說有甚麼意義?」

當我上網查,知道我的壽命最快1年,最慢就5年(當然那是甚麼也不做的情況講),我就以這個為我的「份」,更努力去生活,為主作工。奇又奇在,大家似乎對我的的《市井讀經》沒太大興趣,反而睇我的患癌宣言就興興致勃勃,很感謝你們的關心,特別感謝信望愛團契的兄姊為我的祈禱。

明年三月是我跟太太結婚二十年的紀念,在上星期四接到報告後,我就跟老婆講:「我一定可以跟你慶祝這個重要日子,我會好好活下去。」很抱歉,今年不能跟你們在「靈命培育小組」一起經歷神,重看早期的小組筆記,原來最後一堂我是會講「死亡」在我們靈命培育的位置,想不到事隔多年,今日講的相信會比當年的分享更豐富。

願主大大祝福你倆

Share
total views