擬似擴散/陳榆

Share

前禮拜三做化療,驗血話我癌指數升高至46。醫生叔叔話:「我好唔高興(見到呢個數字),不如你做次PET Scan。」當然係我俾錢,隔個星期二做完,星期三返去做化療兼睇報告,老婆二仔底死跟。

睇完片,又係嗰個醫生:「你個肚有粒2cm組織噃!」
我老婆問:「如果確診係腫瘤,咁你地會做乜?」

「加更毒嘅藥囉!」

「咁可唔可以試吓電療、開刀、標靶治療…」

「唔係做唔到呢啲就要做嗰D架嘛!」

我老婆面色已由白轉青,跟住再問:「咁今日老公啲血OK(夠白血球),係咪打埋支針(化療)?」誰不知醫生叔叔講:「佢(即係我)依家咁情況(即已擴散)打同唔打都無乜分別!」我老婆面色由青轉黑,醫生叔叔見勢色唔係幾好:「我地會開會傾傾,到時姑娘會再call你。」「好呀,」我拉老婆走先。

說時遲,那時快,第二日姑娘話星期五醫生想見我。今次佢地派咗個最後生嘅女醫生話要同我安排做超聲波攞組織,時間不過要兩個禮拜之後,我話不如做埋CT Scan啦,佢話:「咁就要多一個月!」「我有保險,不如寫紙我去私家醫院啦!」「好,無問題。」

咁我就喺上星期二去咗私家醫院。臨入CT房前,放射科醫生睇完PET Scan片突然喺走廊同我講:「我啱啱同你醫生傾過,我懷疑你嗰粒唔係腫瘤…」「咁即係乜?」「係脾臟!」「吓,我上次做手術切埋喇噃!」「我知!點講呢…脾臟其實有啲accessories (類似大陸有台灣同海南島),佢可能migrate咗。」呢個假設都幾make sense,明知上次切胰臟要切埋佢,驚起上嚟,就走咗佬。我瞓喺走廊聽得有點眩。

「其實我懷疑你嗰粒唔係腫瘤有三個原因,第一,PET Scan照出嚟唔係好光,第二,腫瘤應該有水,佢無,第三,佢無脂肪係外圍形成一個圈…」

「咁,即係點?」

「你依家有三個選擇,第一,就係照做CT同抽組織,不過咁,如果我的假設正確,支針篤落去脾臟可能會流血不止…」

「吓?」

「Option 2,就係先打nuclear medicine入去,check咗佢係咪spleen先。」

「咁Option 3呢?」

「咪就係如果唔係spleen,再做CT同抽組織囉!」

「咁option 2先啦!依家做呀?」

「唔係,要book,應該聽日得…」

「吓,咁我咪要白住一日。」

「咁咪抖下囉!」唉,肉隨砧板上,無計…

第二日,PET PET醫生解釋點做呢個偉大試驗:「首先抽你小小血,然後煲熟D紅血球再撈埋啲nuclear medicine再打番入你個身度,由於脾臟係個filter,壞咗嘅紅血球就儲起,tumor就過唔到,specificity達99%!」我似明非明:「好!」兩個鐘頭過去,醫生特登走出大廳同我講:「陳生,你嗰個係脾臟唔係腫瘤。你可以出院喇!」

雖然個報告依然解釋為甚麼我的癌指數升咗,不過,睇查懋聲本書(《活着就是好》,他本人也是胰臟癌患者)也提過化療後癌指數也試過高開200、300,不過,那也是false alarm。Well,上帝暫時又唔使我死住,不如索性開工,所以…

我就開工喇!

p.s. 請大家為我開工祈禱啦,同工Eric啱啱問我:「你concentration可以維持幾耐?」我答:「我可以咪埋眼開會嘅。」

Share
total views