釘子戶27號/陳榆

Share

有來自英國的朋友問候,我才曉得自己很少在blog交待病情,可能是講得太多,以為已經交待了。我的手術報告上面寫的是“curative”,即以成功切除腫瘤來說,那是“治癒”性的手術。醫生說其實不用做化療也可,不過為了“心理因素”,即將來若果復發而後悔當年沒做化療的話,還是做做好D!

於是乎,由十一月開始,我展開了半年的療程,每月啪三枝針,每星期一枝,第四個星期休息,合共18包大概300cc的化療藥。我用的化療藥,按醫生所講,是副作用較少的。極其量出疹、作嘔、甩頭髮(其實我已經光頭好耐)、發燒等等,打了第一次,不是太辛苦,副作用也不明顯,不過,老婆話我D頭髮好似多咗同黑咗!

第二枝就打唔到,因為驗血報告唔合格,白血球偏低。後來勉强打到,但在剛過的星期二,第三枝化療針也打不成,白血球比第二枝打不成的時候還要低。現在我們考慮停化療改睇中醫,因為唔想未到復發已經有併發症就死咗。

其實,依家辛苦都唔係化療,係肌肉痛多D。小弟傷口有尺半長,釘口數過足足二十有七,位置處於橫隔膜附近,醫生話由於劏開之後,要將上半截皮肉反上去至做到,所以兩邊肋骨聽聞要幾個月至可以唔痛。唉,就係因為上下兩截豬腩肉釘埋,我已經無挺起胸膛做人好耐,背脊也因長期駝背而疼痛。不過,這情況已經慢慢改善,每朝六點好似鐘樓駝俠落街散步,吸下西環新鮮空氣,嚇下D街坊,條骨又直番。

至於中醫嘛, 網友Walter兄問過我。到目前為止,我其實沒有太明確立場。我愈來愈發現中醫很神秘,很多朋友都有好介紹,個個都講到好似超人咁,總而言之,睇佢地就會長命云云。我對中醫無偏見,事實上,開刀前,我都有睇,重係醫院的中醫,不過,睇完他的戒口清單,就唔係好明。例如:雞是可以食,不過就唔好食公雞,咁我到KFC,係咪要問隻雞脾係公定乸呢?不過,我幾鐘意呢個醫生,因為佢張戒口清單上面寫的抗癌飲品竟然有啤酒。正!不過,應該係國產先得!

p.s. 各位,為免公器私用,以後發放癌訊會改至小弟的鹹魚blog: http://hk.myblog.yahoo.com/salt_salt_fish,我已整好down咗半年的notebook,歡迎留言,

Share
total views