我驚……/陳榆

Share

各位,登登登登,我終於入院喇,國慶入院,2號做手術。 呢鋪寧舍刺激,因為要打開個肚先知發生乜事。“做唔做到?”“究竟真係有無擴散?”“個瘤有幾毒?”通通明天揭盎,都好刺激,由於手術需時,所以我叫老婆瞓醒先來睇我,無謂乾白等。 很多人都問我是否OK?

其實,我真係只驚一樣嘢,點講好呢?有少少尷尬… 話說我上星期急症入院時,見到一個講座廣告,就係《癌症與性生活》。

睇完先知自己其實驚有癌症之後重可唔可以有性生活,再俗D一句,就係:「自己重得唔得?」 吓,都就死咯,重掛住D咸濕嘢?

係,可能大家對男人不太了解,若果唔係緊要,醫院都唔會攪D咁騎呢講座啦。 教會普遍對性一直都避而不談,就算講,都只講理論,其實兩夫妻在性方面就極度敏感。

我病後真係有次攬住老婆,就諗:「做唔做呢?做唔到又點算?」 當然,大家可以用基督教的“禁慾主義”到“愛能包容一切”來開解我,可,人生的荒謬永遠逼使我們面對信仰的真實,究竟我們的信究竟有幾到肉呢?我不知道係度講呢D嘢會唔會教壞大家?唉,我時常想,教會團契、小組究竟是個怎樣的場景可以安全地給我們分享呢?講真,有cancer之後,我發現不會影響自已作為爸爸的角色,也不會影響自已作為傳道人的職份,亦不會影響自已作為基督徒榮耀的位份,但我真的閃過的擔心是:「我還會不會是個男人,稱職的丈夫?」 不知你有無發現在團契或小組查經的時候,最渣的組長通常會叫你將憂慮分享,但當他們愈發現你有難言之忍,就愈好奇去叫你講。點知到你講完D咁敏感嘅分享,知道自己handle唔到,就一個屈尾十講句:「我地嘅分享應該以聖經為基礎」來解窘,呢D組長真係要捉去打靶! 很多人問可以怎樣為我禱告?「主啊!求祢叫陳榆不因癌症逃避現實、活得真實、簡簡單單」就是了。

Share
total views