外母大人/陳榆

Share

這裡有必要向一班後生講講我的外母大人。

誠如上文所述,外母大人在我出院回家後一直幫助我們,因為小弟實在禍不單行,連替我們工作了14年的菲傭也走了佬。外母大人今年76歲,她每天除洗衫、煮飯,還替我老婆改衫,因為我老婆話為了照顧我,褲頭也鬆了。

我剛出院的時候,外母大人在我周圍係咁轉,那邊剛掛好洗好的衫,那邊又將汚糟衫放到洗衣機去,洗完衫又開始煮飯。知我胃口有問題,她就不辭勞苦去剁肉餅,坦白講,連嘴刁如我的大女兒都話好食,那就更無話可說了。

我很多時候抵唔住頸,幾辛苦都搵D家務幫吓手,其中一項就是晾衫,因為外母手短,而很多衫又飛咗落街,由我去執就責無旁貸。但是我萬萬都想不到,收衫我都氣喘,重俾鐘點女傭鬧我,叫我坐係度,以後唔准做嘢。

講到呢度,我要交待以上種種外母大人的種種德行,背後是有個 “context”的。不知有多少人幹傳道的,你們的外母大人是喜歡這一行的(你們不一定需要在這裏回應!)。我當年追老婆的時候,我的外母大人就唔係咁鍾意我。唉!估唔到咁多女婿,竟然最煩嗰個竟然又係我!從這個“context”來重讀上面的分享,我想講我外母大人真係好偉大。

各位後生仔女,我最大感觸是聽了外母大人有日講句:「依家D後生點解D身體重差過我地嘅?」這句當然不是挖苦我,是因為她的親戚一位剛結婚的女兒不知怎的突然昏迷入了醫院,她趕去探望前說的。特首話出生率少,30年後特區政府要孭起沉重財政負擔,我想講更恐怖的事實是,就算生得出的後生,我懷疑有幾多可以長命百歲且可繼續交稅!

我認識幾個後生飲食習慣比我更差,是但麥當勞,大便出血又唔理,通通畏疾忌醫。問佢地有無驗身:「有,不過重差攞大便去驗!」原來,一個化驗樽會考起班30歲知青。點取樣本呢!唔疴得落屎塔,咁就要疴落報紙,咁就又煩又核突,驗尿都容易,驗屎就真係怕怕。結果,事事俱備,只欠一屎,驗身就停咗係度。

唉!各位,聽完我外母大人一句,唔該珍惜吓自己身體啦,唔通要去到我咁才知死咩!當然,我知,實有人講最好快D死,唔使煩人!唉,你咁好彩當然好,唔好彩如我,大家最後又要老人家擔心兼照顧,白頭人送黑頭人,於心何忍呢?實有人又會講:「我買左份保險俾亞爸亞媽!」

有‥錢‥大‥晒‥呀!你試吓講吖,我保證你外母、外父、老爺或奶奶一定毒鬼死你!

 

Share
total views