完美的喪禮/陳榆

Share

自有病之後,我從來沒有去想:「why me?」「why not me?」等問題,人人必有一死,我不明白為甚麼古往今來那麼多人去問一個係人都會答的問題,我想得最多的是如何令我的喪禮變成笑禮。

第一,一定沒有「守夜」。我總覺得「守夜」這個中國傳統對基督徒來說很不自然,但今日很多基督徒仍然沿用,很怪。一大堆喪家不認識的人每次到達,一係就默禱,一係就躹三個躬,本來跟來賓閒聊的家人,還要趕回就位給你回禮。太累了,且家人要不停應付:

「你不識我,我聽過陳生講道……」

「我想睇你地夠唔夠錢……」

我覺得教會的牧養神學應發明一些禮儀取代「守夜」給基督徒使用,比較“private”、比較像最後晚餐式用的“remember me”。

第二,沒有「守夜」,就一定要有追思禮拜。禮拜首要攪的就是60吋螢幕代替我的遺照,妙就妙在當來賓向我躹躬或默禱後,主家不用回禮,由我來回。螢幕上的遺照會突然向你笑,然後講一聲「多謝」!我覺得咁好激,非常有意思。因為躹躬的你會覺得好笑,連坐喺度試過的人都會繼續笑,大家一定心裡講:「黐線!」

第三,有螢幕的原因,是因為我會講埋《最後的講章》。我不是嫌一些教牧講道不好,只是以我多次講安息禮拜的經驗來看,由不認識死者和聽眾的人去講始終入唔到。當然,既然我事先張揚講的《我的cancer事件》都可以叫老婆又笑又喊,我相信我呢篇《我會喺上面睇住你地》(I ‘ll be watching you up there)一定會大賣,請有關人等,我的後代嚴禁採訪兼錄影,那只會一take過!全場惟一燒的應是這隻DVD,不知良駿兄有無興趣拍呢個V.10 version?

第四,就係一定攪抽獎,大家入場不用俾帛金,反而瞻仰遺容時可在我的遺體上抽張抽獎券,到走的時候,只要將抽獎券交門口司事,就有陳榆遺物一份,大者有LD機一部(無錯,係L-D-機),小者有書或DVD。

第五,解穢飯一定係打邊爐。打邊爐好呀!第一,就係all you can eat。第二,have fun,走來走去,且一定有主持人以陳榆瘀事比賽跟大家玩比併。第三,非常biblical,大家將來到天家都係刷餐大,不如先吃餐勁啦。

最後,唔使葬係墳場。燒完扔在海,我D屋企人每逢搭船就叫我啦:「爺爺」、「公公」、「老豆」,我一定應你!

嗱!事先聲明,版權所有,不得照抄,大家係咪好期待呢個又好玩又刺激嘅安息禮拜呢?咁就先email留位,Sandy姐姐覆示作實咯!

Share
total views